vrijdag 3 februari 2017

INFO



Beste ouders, 

Ik ben Jolien Meel en ik zit in mijn laatste jaar kleuteronderwijs op de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen. 

Ik kom mijn zelfstandige stage (6 weken) in de klas van uw kapoen doorbrengen. 
Ik begin op maandag 27 maart 2017 met het thema 'Pasen' en mijn stage zal eindigen op vrijdag 19 mei 2017.

Deze zelfstandige stage houdt in dat juf Veerle de eerste 2 weken nog mee in de klas zit en mij observeert, de 4 andere weken zou ik zelfstandig/alleen in de klas doorbrengen. 

Op deze blog, zal u telkens de themabrieven kunnen lezen, deze zullen ook nog als papierenversie worden meegegeven met uw kind. 
Ik probeer ook om sfeerfoto's te plaatsen en eventuele info die nuttig kan zijn. 

Ik kijk uit naar een fijne stage en een leuke samenwerking met jullie.

Groetjes, 
Juf Jolien 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten